szał na kabaczek – zdrowe kotlety.

IMG_1927

albo jako element obiadu, albo jako kolacja. polecam smażoną cukinię obtoczoną w źródłach życia. wersje 2: bardziej lub mniej kaloryczna.

Składniki:

– 1 cukinia (żółta, ale może być i zielona)
– 1 jajko
– 4 łyżki owsianki królewskiej (amarantus, płatki owsiane) i trochę otrąb
– sól do smaku
– szczypta suszonej bazylii
– ser żółty (dla chętnych)
– olej rzepakowy (na patelnię)

Przygotowanie:
cukinię kroję na grube plastry. obtaczam w posolonym jajku, a potem w owsiance i posypuję bazylią. wrzucam na rozgrzany olej i obsmażam aż się zezłocą. po przewróceniu na 2 stronę na niektóre położyłam plasterki żółtego sera (wersja męska lub miłośników sera).

IMG_1922

IMG_1924

IMG_1925

proste, szybkie, smaczne!

głodnaA

Ten wpis został opublikowany w kategorii cukinia, przepisy i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „szał na kabaczek – zdrowe kotlety.

  1. gj50 pisze:

    Smacznie i zdrowo :) właśnie zrobiłam sobie takie jedzonko i co… super smaczne i szybkie. Polecam innym miłośnikom zdrowego jedzonka, ja bardzo dziękuję za ten przepis. Teraz idę sprzątać w kuchni po przygotowaniach. pozdrawiam

    • gj50 pisze:

      Jeszcze jedno ja zastosowałam płatki jaglane ,amarantus ekspandowany i błyskawiczne płatki gryczane :) (innych nie mogę bo jestem bezglutenowa) reszta jak w przepisie…było pyszne :)

Skomentuj

